Η πορεία ενός ανερχόμενου μουσικού παραγωγού.
  • User avatar
    Hit The Bass
    Posts: 12
    Joined: Thu Nov 03, 2016 10:13 pm

    Η πορεία ενός ανερχόμενου μουσικού παραγωγού.

    by Hit The Bass » Mon Jan 23, 2017 9:59 pm

    Αγαπητοί αναγνώστες,

    Σήμερα θα αναφερθώ για ένα ερώτημα που πάρα πολλοί μου θέτετε και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό. «Πώς να κινηθώ στον χώρο έτσι ώστε η μουσική μου να ακουστεί σε όλο και περισσότερους ακροατές;». Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ποικίλει μιας και ο καθένας αντιλαμβάνεται τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Ωστόσο στο πρώτο πράγμα που πρέπει να κατασταλάξει ο κάθε μουσικός παραγωγός είναι το είδος το οποίο θα θέλει να γράφει και που πραγματικά είναι παραγωγικός. Επίσης θα πρέπει να κοιτάξει τα πραγματικά δεδομένα τα οποία έχουμε στην ελληνική μουσική δισκογραφία. Παρακάτω θα αναφερθώ καθαρά πάνω στην ξενόγλωσση ηλεκτρονική μουσική μιας και εκεί είναι που “στραβώνει” το πράγμα.

    Καταρχήν ο κάθε ανερχόμενος μουσικός παραγωγός θα πρέπει να υπηρετεί την μουσική ως “στρατιώτης” και όχι σαν ένας τυχοδιώκτης ο οποίος έχει στο μυαλό του μόνο το χρηματικό κέρδος. Η μουσική είναι αυτή που θα τον ακολουθεί πάντα και θα είναι η “αιώνια” κληρονομιά του. Θα πρέπει να είναι υπερήφανος για τα δημιουργήματα του και να τα υποστηρίζει μέχρι τέλους. Να είναι εργατικός, υπομονετικός και ταπεινός έτσι ώστε να φτάσει σε ένα επίπεδο που ο ήχος του θα είναι επαγγελματικός. Να μελετάει και να ερευνά τι γίνεται στον κλάδο τον οποίο θέλει να ασχοληθεί και να καθιερωθεί. Με όλα αυτά πιστεύω ότι ο κάθε ένας είναι “εξοπλισμένος” για να αντιμετωπίσει την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στο μουσικό σύστημα. Πάμε να δούμε μαζί τα βασικά προβλήματα που προκύπτουν.

    1ο Πρόβλημα: Η Ελλάδα είναι από τις χώρες που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν εξάγει μουσική και αυτό είναι κάτι το οποίο θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό για έναν μουσικό παραγωγό. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι δεν συμβαδίζουμε ηχητικά με τον έξω κόσμο. Αν δεν αλλάξει αυτό τότε θα είμαστε πλήρως απομονωμένοι και δεν θα μπορέσουμε να έχουμε μία αξιόλογη και αξιοπρεπή παρουσία στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία. Η προσπάθεια να συμβαδίσουμε με την μουσική παιδεία των ακροατών αντί να την εξελίξουμε είναι κάτι το οποίο με βρίσκει πλήρως αντίθετο. Η μουσική είναι μία επιστήμη και όπως κάθε επιστήμη έτσι και αυτή θα έπρεπε ως απώτερο σκοπό να έχει την εξέλιξη του κλάδου και όχι την συντήρηση του.

    2ο Πρόβλημα: Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που κατέχουν θέσεις εξουσίας σε οτιδήποτε αφορά την ελληνική μουσική βιομηχανία δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις πάνω στην μουσική είτε αφορά την μουσική παραγωγή ή ενορχήστρωση ή σύνθεση. Δεν αντιλαμβάνονται πλήρως την μουσική εξέλιξη του εξωτερικού με αποτέλεσμα να απορρίπτουν κάθε τι καινοτόμο.

    3ο Πρόβλημα: Δημόσιες σχέσεις και marketing. Παρότι διαθέτουμε ένα αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό με πανεπιστημιακή εκπαίδευση δυστυχώς και σε αυτό τον τομέα υστερούμε. Αυτό συμβαίνει καθώς οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν το απαιτούμενο μουσικό υλικό στα χέρια τους έτσι ώστε να μπορέσουν να διευρύνουν την λίστα των δημοσίων σχέσεών τους και στο εξωτερικό. Ο τομέας των δημοσίων σχέσεων είναι ο πιο σημαντικός στον χώρο της μουσικής μιας και είναι ο υπεύθυνος για να εισάγει νέα “μόδα” στα ραδιόφωνα, στις διαφημίσεις και στις εκπομπές. Προς υπεράσπιση των λεγομένων μου θα ήθελα να ανατρέξουμε στο παρελθόν και να δούμε πώς περάσαμε από την καθαρή Pop μουσική με καλλιτέχνες όπως, Justin Timberlake, Lady Gaga, Rihanna, Beyonce κλπ, στην Big Room, Progressive House και Trap με καλλιτέχνες David Guetta, Alesso, Swedish House Mafia, DJ Snake κλπ.

    4ο Πρόβλημα: Ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Και όμως ο ανταγωνισμός κάθε άλλο παρά υγιής δεν είναι. Άνθρωποι με μεγάλο προσωπικό χρηματικό budget δημιουργούν τον δικό τους κοινωνικό κύκλο, τους δικούς τους κανόνες και προσπαθούν με τα χρήματα τους να “ξεγελάσουν” τον κόσμο που δεν γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει πίσω από αυτό. Άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν άλλους για να τους κάνουν την μουσική (Ghost Production) και παρουσιάζονται ως οι Hit Makers. Δεν δίνουν καμία ευκαιρία σε νέους ταλαντούχους μουσικούς παραγωγούς και συνεχίζουν στον βωμό της προβολής και της φήμης να ταίζουν τον ναρκισσισμό τους και να συντηρούν ένα “δηλητήριο” που μολύνει τον χώρο.

    Η λύση για όλα αυτά; Κάνε την μουσική σου να υπερνικήσει όλα αυτά τα προβλήματα. Γίνε ένας παραγωγός ο οποίος μέσα από την μουσική σου θα ανοίξεις τις πόρτες που άλλοι σου κλείνουν με αθέμιτο ανταγωνισμό. Η τεχνολογία μας προσφέρει το διαδίκτυο το οποίο μας προσφέρει έναν μεγάλο αριθμό μουσικών πλατφόρμων όπου εκεί μπορείς να ακουστείς σε έναν πολύ μεγάλο αριθμό ακροατών. Προσπάθησε μέσω των ελεύθερων τραγουδιών (Freebies) να εισέλθεις σε μεγάλα κανάλια του YouTube ή του SoundCloud και να αποκτήσεις αληθινά views, likes αλλά και αληθινό fan base από όλο τον πλανήτη. Εν συνεχεία προσπάθησε να κάνεις κυκλοφορίες από κάποιες μεγάλες δισκογραφικές του εξωτερικού που εκπροσωπούν το είδος σου. Έτσι θα καταφέρεις να αποκτήσεις δύναμη και προβολή μέσα από την μουσική σου. Θα μπορείς να εισάγεις στην εγχώρια μουσική σκηνή στοιχεία του εξωτερικού.

    Μην ξεχνάς ότι η μουσική σου είναι το όπλο σου.. Και ποιος στρατιώτης πάει στον πόλεμο χωρίς το όπλο του;
    Follow Hit The Bass :

    [S]: https://soundcloud.com/hitthebasstv
    [F]: https://www.facebook.com/hitthebassofficial
    [T]: https://twitter.com/HitTheBass
    [Y]: https://www.youtube.com/user/HitTheBassTV
  • User avatar
    Chris Matis
    Posts: 5
    Joined: Mon Oct 31, 2016 11:22 pm

    Re: Η πορεία ενός ανερχόμενου μουσικού παραγωγού.

    by Chris Matis » Tue Jan 24, 2017 1:12 pm

    Καποια στιγμη οντως πρεπει να καταλαβουμε οτι η επαγγελματικη πορεια ή επιτυχια δεν ειναι σαν την αναζητηση στο google.. οτι ψαχνεις το βρισκεις τοσο ευκολα. Θελει Αγαπη,χρονο,κοπο,υπομονη,επιμονη και γνωσεις για να μπορεις να προχωρησεις και να ανταγωνιστεις.
    Επισης καλο ειναι να γνωριζουμε οτι οταν το χομπυ μας θελουμε να το κανουμε επαγγελμα, μπαινουμε στο χωρο της μουσικης βιομηχανιας ο οποιος εχει και αθεμιτο ανταγωνισμο οπως σε ολα τα επαγγελματα καλος ή κακος. Και φυσικα χρειαζεται επαγγελματισμος και εμπειρια που ολα αυτα ερχονται σε βαθος χρονου.
    Και οπως φυσικα λεει και στο κειμενο του ο Δημητρης... Μην ξεχνάς ότι η μουσική σου είναι το όπλο σου.. και να προσθεσω οτι οπλο ειναι και η γνωση σου - εμπειρια σου !

    ΥΓ: Την εμπνευση και το ταλεντο δεν το διδασκεται κανεις..

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest